Hvis du opplever tekniske problemer, anbefaler vi at du sletter informasjonskapslene/hurtigbufferminnet eller prøver en annen nettleser.

Hvis problemet vedvarer, vil vår hyggelige brukerstøtte mer enn gjerne hjelpe deg. Sørg for å gi dem informasjonen nedenfor for å sikre at de har alt de trenger for å hjelpe deg så raskt som mulig:

– brukernavnet ditt

– enheten du bruker (PC, nettbrett, smarttelefon)

(hvis du bruker nettbrett eller smarttelefon, må du angi produsent og modell.)

– operativsystemet du bruker

– nettleseren du bruker

– det nøyaktige problemet du opplever

– et skjermbilde av eventuelle feilmeldinger du får

Du kan enkelt kontakte brukerstøtten vår ved å klikke på «Kontakt oss» på denne siden og fylle ut kontaktskjemaet.

Brukerstøtten er tilgjengelig 7 dager i uken, klar til å svare på henvendelsene dine. Men svartiden kan øke basert på antallet spørsmål de mottar. Jo mer informasjon du gir dem, desto bedre.